Washington DC - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Marloes en Jolanda Krom - WaarBenJij.nu Washington DC - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Marloes en Jolanda Krom - WaarBenJij.nu

Washington DC

Door: Marloes en Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Marloes en Jolanda

17 Juli 2017 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Zaterdag 15 juli gaan we dan toch echt naar Washington. Het leek er de avond ervoor op dat het niet door zou gaan.
Om half 9 wilden we gaan inchecken en op dat moment kwam Marloes erachter dat onze vlucht was gecanceled!
Ojee wat moeten we nu doen....... in Nederland is het half 3 dus daar kunnen we ook niet naar toe bellen. Verder zag het er naar uit dat er ook geen andere vluchten waren.
Onze medereizigers vonden het sneu voor ons en namen ons mee voor een borrel :) dat was natuurlijk heel lief van ze.
Met elkaar de avond leuk afgesloten en rond 00.30 naar bed gegaan.
Marloes dacht ik stuur Sandra (ons contact persoon van het reisbureau) even een appje dan weet ze er al vanaf :). Sandra appte binnen 5 minuten terug en heeft uiteindelijk kunnen regelen dat we met de vlucht van 7.30 naar Washington kunnen gaan!!! Jeeejjj....wij blij :) :).
Eenmaal in Washington hebben we onze ogen uitgekeken.
Zoveel moois gezien!!!!
Washington staat natuurlijk bekend voor al zijn monumenten en na 6 en een half uur wandelen en ongeveer 21 KM gelopen te hebben zijn wij daar ook achter gekomen :). Maar we hebben wel alles gezien wat we wilden zien! WW2 Memorial, George Washington Memorial, Capitol Hill en Smithsonian. Na het avondeten zijn we verder gegaan om de volgende plekken te bekijken. Thomas Jefferson Memorial, Franklin D. Roosevelt Memorial, dr. Martin Luther King jr. Memorial en daarna naar het Lincoln Memorial geweest. Toen werd het zoetjes aan donker (was namelijk 20.30) en konden we ook nog een aantal foto's in het donker maken. Nadat we tevreden waren over de foto's konden we terug naar het hotel want we hadden alles gezien. Nou ja alles......
1 ding ontbreekt natuurlijk :).
Inderdaad het Witte Huis! Die was vlak bij ons hotel dus op de terugweg lopen we daar natuurlijk nog even heen hihi.
En dan sta je ineens voor het Witte Huis!! Zo gaaf!
Heel leuk om al dit moois vandaag te mogen meemaken. Zo vaak heb je die gebouwen op tv of waar dan ook gezien. En nu kunnen we zeggen dat we ze in het echt hebben gezien! Dus er lopen twee hele blijde meiden in Washington :)!!
Morgen gaan we naar New York dus daar zullen we van de week ook iets over op de site zetten.
We hopen dat jullie genieten van de verhalen
net zoals wij hier genieten :).

Veel liefs The DC meiden.

PS: iedereen krijgt de groetjes van Trump ;).

• 17 Juli 2017 - 09:32

Jacqueline Van Der Ploeg:

Super leuk en indrukwekkend meiden!!

• 17 Juli 2017 - 09:50

Marloes En Jolanda Krom:

Fantastisch wat een ervaring en fijn dat jullie toch hebben genoten van een werkdag in Washington hihihi.
    Veel plezier nu in New York.

Gr. Mam & Pap

• 17 Juli 2017 - 10:05

Mariët En John:

Jeetje meiden, wat een prestatie en dat allemaal op een dag! Petje af hoor.
    Best hard werken dat vakantie vieren!
    Maar wat prachtig, lijkt ons ook wel wat. Ennn nu op naar the BIG APPLE!!!

• 18 Juli 2017 - 00:11

Jpse Krom:

Wat een hoop gezien en gewandeld, petje af voor jullie. Maar ja als je zo ver weg bent in een ander land wil je er natuurlijk zo veel mogelijk van zien. Groetjes Tante José en Oom Cor en we kijken weer uit naar het volgende verslag.

• 18 Juli 2017 - 00:11

Jpse Krom:

• 21 Juli 2017 - 00:16

Conny:

Eindelijk gelukt om jullie belevenissen te lezen :-)
    Op m'n telefoon lukte het niet en via een link in een ander mailtje ook niet....maar...
    nu gelukkig wel. Geweldige foto's....en zo te lezen maakt je stappenteller overuren hihi.
    Have fun meiden. Xxx