Het vertrek - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Marloes en Jolanda Krom - WaarBenJij.nu Het vertrek - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Marloes en Jolanda Krom - WaarBenJij.nu

Het vertrek

Blijf op de hoogte en volg Marloes en Jolanda

08 Juli 2017 | Nederland, Nederland

Jaaaa......dan is het nu echt zover, zaterdag 8 juli 2017 is aangebroken zo ook onze reis naar Canada! :)
De koffers zijn gepakt dus we kunnen gaan vertrekken.
Pap en mam brengen ons naar het vliegveld en na een knuffel en een kus en elkaar uitgezwaaid te hebben gaan we dan echt Schiphol binnen :).
De bagage is gedropt, de douane keurde ons goed en paspoort controle was ook onder controle ;)
Om toch al een beetje een Canadees gevoel te krijgen zijn we even geld gaan wisselen.
Goodbye Euro's - Hello Canadian Dollars.
Op naar de gate, tussendoor een super leuk Hollands tentje gevonden en nog even gesmikkeld van een lekker Hollands broodje met Hollandse kaas. Mmmmm......
En dan sta je bij de gate, is er een gate wissel. Kunnen we weer een heel stuk terug!! Altijd leuk zo'n groot vliegveld!!! :)
Maar we kunnen aan boord, vliegtuig staat klaar dus.....
Vertrekken maar!!!

• 08 Juli 2017 - 14:17

Marloes En Jolanda Krom:

Nou een hele goede reis en dat jullie er heel veel vanmogen genieten.

• 08 Juli 2017 - 14:17

Marloes En Jolanda Krom:

Nou een hele goede reis en dat jullie er heel veel vanmogen genieten.

• 08 Juli 2017 - 16:58

Jacqueline Van Der Ploeg:

Heel veel plezier, geniet er van !!!!!

• 09 Juli 2017 - 10:35

Marja :

Hoop dat jullie een goeie reis hebben gehad, ondertussen vast wel al geland